Naš brand

HRVATSKA JUNETINA

Brand Hrvatska junetina svakim danom sve se više širi. U lancu uzgoja i prodaje već je više od stotinu proizvođača, distributera, mesnica, trgovačkih lanaca, hotela i restorana.

 

 

Udruga za tov i uzgoj junadi | Udruga za tov i uzgoj junadi izabrala novo vodstvo koje želi brendirati domaće meso kao proizvod hrvatskih farmi
Baby Beef, Udruga za tov i uzgoj junadi
Hrvatska junetina, Baby beef, beef
358
post-template-default,single,single-post,postid-358,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,side_menu_slide_from_right,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

Udruga za tov i uzgoj junadi izabrala novo vodstvo koje želi brendirati domaće meso kao proizvod hrvatskih farmi

Udruga Baby-beef: Hrvatskoj hitno treba obnova stočnog fonda

GUDOVAC, 11. ožujka 2018. – Stočni fond u Hrvatskoj moramo hitno obnoviti, a meso junadi tovljene na domaćim farmama brendirati kako bi potrošači znali što kupuju. Ciljevi su to Udruge za tov i uzgoj junadi Baby-beef koja je ovog vikenda izabrala posve novo vodstvo, održala sastanke niz radnih tijela i dogovorila novi program rada.
Udruga Baby-beef najveća je domaća udruga za proizvodnju stoke i mesa, a nakon 18 godina postojanja članovi su odlučili da im treba veća profesionalizacija rada kako bi zaštitili svoje interese. Tomu će najviše prionuti novi predsjednik Udruge Darko Celovec i njegov zamjenik Dejan Majdak.
„Prioritet nam je obnova devastiranog stočnog fonda. Naime, situacija je izrazito teška za tovljače jer mi danas možemo ostvariti maksimalno 20 posto naše proizvodnje s hrvatskom teladi. Problem stočnog fonda je smanjeni broj goveda, ali isto tako i nepovoljna genetika koju trebamo mijenjati. Znamo da je taj put dugotrajan i zato želimo što ranije krenuti u taj posao“, poručuje novi predsjednik Udruge Darko Celovec.

Uz to, novo, pomlađeno vodstvo Udruge već je krenulo u projekt brendiranja junetine koja se tovila na hrvatskim farmama.

„Krećemo u široku i ambicioznu kampanju brendiranja BABY BEEF mesa kao visoko kvalitetnog proizvoda uzgojenog na hrvatskim farmama. Stvaramo poseban, novi izgled znaka što bi svim članovima osigurali prepoznatljivost i na domaćem i stranom tržištu. Vrlo važno je hrvatskog potrošača što kvalitetnije informirati o kvaliteti našeg mesa jer svi pokazatelji govore da se svijest potrošača mijenja i da se traži kvaliteta“,
najavljuje Darko Celovec.

Cilj je i povećanje proizvodnje kod svakog člana udruge, posebice kod malih kojim će udruga pomagati kako bi opstali na tržištu. Otvaranje novog izvoznog tržišta u Turskoj, ali i rješavanje problema bolesti kvrgave kože također su poslovi koji stoje pred novim vodstvom. Trajni zadak udruge će biti održavanje prepoznate kvalitete domaće junetine, ali i daljnje poboljšavanje, kao i tržišna bitka da proizvođači dobiju adekvatnu cijenu za visokokvalitetni domaći proizvod.